24ωρο Κέντρο Λήψης Σημάτων Sigma Security
Η Sigma, αναγνωρίζοντας τις σύγχρονες ανάγκες των συνδρομητών, προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, που μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη της καθημερινής σας ζωής.
Τα σήματα άμεσης προτεραιότητας που διαχειρίζεται ο κεντρικός σταθμός και για τα οποία ενεργεί άμεσα είναι:
- Συναγερμός και από ποιά ζώνη προήλθε.
- Φωτιά και το σημείο στο οποίο εκδηλώθηκε.
- Εξαναγκασμός αφόπλισης του συναγερμού υπό απειλή.
- Ληστεία.
- Παρενόχληση πληκτρολογίου. Σε κάθε λανθασμένη προσπάθεια απομόνωσης του συναγερμού ή όταν κοπούν τα καλώδια του πληκτρολογίου.
- Ανάγκη για παροχή ιατρικής βοήθειας.
Σε όλες τις περιπτώσεις, ενημερώνονται άμεσα οι αρχές ασφαλείας και τα άλλα πρόσωπα που έχει ορίσει ο ιδιοκτήτης.
Επιπλέον, μπορεί να διαχειρισθεί και να ενεργήσει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, τα παρακάτω σήματα:
- Επαναφορά της ζώνης σε κατάσταση ηρεμίας μετά το συναγερμό.
- Όπλιση ή αφόπλιση του συναγερμού και από ποιον χρήστη έγινε.
- Αυτόματη όπλιση ή αφόπλιση.
- Μερική όπλιση του συστήματος.
- Μερική όπλιση του συστήματος, με αναγνώριση των ζωνών που έχουν γίνει BYPASS.
- Διακοπή της τάσης του δικτύου των 220V και επαναφορά αυτής.
- Χαμηλή τάση της μπαταρίας του συστήματος συναγερμού και επαναφορά αυτής.
- Βλάβη της τηλεφωνικής γραμμής και αποκατάσταση αυτής.
- Αυτόματο TEST.
- Οποιοδήποτε άλλο σήμα μπορεί να στείλει ο κεντρικός πίνακας συναγερμού.
Επιπρόσθετα μπορεί να κάνει:
- Έλεγχο της όπλισης και αφόπλισης του συναγερμού, σε προκαθορισμένα ωράρια λειτουργίας του χώρου, με επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη.
- Έλεγχο θερμοκρασίας και υγρασίας στο χώρο ή σε ψυγεία που έχουν ανάγκη παρακολούθησης.
- Οπτικό έλεγχο και καταγραφή του χώρου, μέσω τηλεφωνικής γραμμής και συστήματος CCTV.
Εκτός από τις προαναφερθείσες υπηρεσίες το κέντρο λήψης προσφέρει:
- Άμεση ενημέρωση για τα συμβάντα και τις πραγματοποιηθείσες ενέργειες.
- Πληροφορίες για το χειρισμό και τη λειτουργία του συστήματος ασφαλείας.
- Αποστολή κατάστασης σημάτων και ενεργειών, εφόσον ζητηθεί, με ταχυδρομείο, Fax ή E-mail, σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.
- Φύλαξη σημάτων και ενεργειών για διάστημα έξι μηνών.
- Καθημερινή ενημέρωση για τα συμβάντα και τα προβλήματα των πελατών.
- Παροχή διαφημιστικού υλικού.
- Είσπραξη των συνδρομών.