You are currently viewing 24 ώρες το 24ωρο δίπλα σας. Κέντρο Λήψης Σημάτων Sigma Security

24 ώρες το 24ωρο δίπλα σας. Κέντρο Λήψης Σημάτων Sigma Security

24ωρο Κέντρο Λήψης Σημάτων Sigma Security

Η Sigma, αναγνωρίζοντας τις σύγχρονες ανάγκες των συνδρομητών, προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, που μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη της καθημερινής σας ζωής.

Τα σήματα άμεσης προτεραιότητας που διαχειρίζεται ο κεντρικός σταθμός και για τα οποία ενεργεί άμεσα είναι:

  • Συναγερμός και από ποιά ζώνη προήλθε.
  • Φωτιά και το σημείο στο οποίο εκδηλώθηκε.
  • Εξαναγκασμός αφόπλισης του συναγερμού υπό απειλή.
  • Ληστεία.
  • Παρενόχληση πληκτρολογίου. Σε κάθε λανθασμένη προσπάθεια απομόνωσης του συναγερμού ή όταν κοπούν τα καλώδια του πληκτρολογίου.
  • Ανάγκη για παροχή ιατρικής βοήθειας.

Σε όλες τις περιπτώσεις, ενημερώνονται άμεσα οι αρχές ασφαλείας και τα άλλα πρόσωπα που έχει ορίσει ο ιδιοκτήτης.

Επιπλέον, μπορεί να διαχειρισθεί και να ενεργήσει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, τα παρακάτω σήματα:

  • Επαναφορά της ζώνης σε κατάσταση ηρεμίας μετά το συναγερμό.
  • Όπλιση ή αφόπλιση του συναγερμού και από ποιον χρήστη έγινε.
  • Αυτόματη όπλιση ή αφόπλιση.
  • Μερική όπλιση του συστήματος.
  • Μερική όπλιση του συστήματος, με αναγνώριση των ζωνών που έχουν γίνει BYPASS.
  • Διακοπή της τάσης του δικτύου των 220V και επαναφορά αυτής.
  • Χαμηλή τάση της μπαταρίας του συστήματος συναγερμού και επαναφορά αυτής.
  • Βλάβη της τηλεφωνικής γραμμής και αποκατάσταση αυτής.
  • Αυτόματο TEST.
  • Οποιοδήποτε άλλο σήμα μπορεί να στείλει ο κεντρικός πίνακας συναγερμού.

Επιπρόσθετα μπορεί να κάνει:

  • Έλεγχο της όπλισης και αφόπλισης του συναγερμού, σε προκαθορισμένα ωράρια λειτουργίας του χώρου, με επιβεβαίωση της ταυτότητας του χρήστη.
  • Έλεγχο θερμοκρασίας και υγρασίας στο χώρο ή σε ψυγεία που έχουν ανάγκη παρακολούθησης.
  • Οπτικό έλεγχο και καταγραφή του χώρου, μέσω τηλεφωνικής γραμμής και συστήματος CCTV.

Εκτός από τις προαναφερθείσες υπηρεσίες το κέντρο λήψης προσφέρει:

  • Άμεση ενημέρωση για τα συμβάντα και τις πραγματοποιηθείσες ενέργειες.
  • Πληροφορίες για το χειρισμό και τη λειτουργία του συστήματος ασφαλείας.
  • Αποστολή κατάστασης σημάτων και ενεργειών, εφόσον ζητηθεί, με ταχυδρομείο, Fax ή E-mail, σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.
  • Φύλαξη σημάτων και ενεργειών για διάστημα έξι μηνών.
  • Καθημερινή ενημέρωση για τα συμβάντα και τα προβλήματα των πελατών.
  • Παροχή διαφημιστικού υλικού.
  • Είσπραξη των συνδρομών.